Voting

Monday, September 30, 2013

... jiwa kacau ...














Tepat 3bulan cik sya berada di bumi di bawah bayu.. buat pertama kalinya cik sya menangis.. yup! Menangis.. sebelum ni tak pernah cik sya menangis.. dah besar kan? Watpe la nak menangis cam kat kolej dlu.. ckit2 jea nangis.. skang bila bjauhan memang tak menangis.. Cuma harini rasa sangat sedih sebab someone special di jiwa cik sya pun turut menangis.. Cuma bezanya cik sya menangis selepas letak telefon dan someone special menangis masa cik sya call.. puas sangat2 cik sya cover diri supaya tak menangis.. dan bila letak jea fon, trus cik sya menangis puas2.. sobs sobs sobs.... syukur sangat sebab takde roommate lam bilik, lau x, memang sah la kan memalukan diri sendiri.. huhuhu..


Susah sebenarnya kita nak kawal perasaan bila berhadapan dengan orang yang paling kita sayang kan? Tambahan pula berjauhan dan mempunya masalah pada masa yang sama.. perasaan down sangat2 masa 2 pun ada tapi apakan daya, cik sya harus teruskan tugas di bumi ini sehingga sampai pada waktunya.. cik sya Cuma boleh berharap agar beliau akan terus dikuatkan semangat, dikirimkan oleh Tuhan kekuatan untuk menerima segala sesuatu percobaan dan meneruskan hidup dengan lebih bermakna lagi..


Ini juga kali pertama cik sya buat tindakan drastic.. hihi.. tetiba rasa macam orang penting jea bila ada yang mencari .. baru la cik sya tau apa erti hubungan kekeluargaan yang erat dan kukuh.. sebelum ni tau, kekeluargaan adalah tempatt kita mintak duit.. kehkehkeh~~ sangat melampua statement tersebut...



pape pun tolong doakan someone special berada dalam kesihatan yang paling baik yea J






I miss u so much dad! Proud to be your daughter ^^,


















No comments:

Post a Comment