Voting

Tuesday, March 3, 2015

:: SukaN daN 5A :: SPM 2014






Hehe, moral story : jangan melihat dari luaran tapi selami juga dalaman dan latar belakangnya

Alkisah bermula apabila 2 orang pelajar cik sya sibuk sepanjang semerter 1  dalam kepelbagaian jenis sukan dan permainan. Setakat hoki, bola sepak, ragbi, kadet bomba, sepak takraw, paintball dan lain – lain.. semuanya ada mereka berdua… sapu bersih semua aktiviti sukan. Jujurnya cik sya agak bimbang jika mereka lalai sedangkan spm tidak lama lagi..

Maka secara tak sengaja, memang cik sya mencabar agar mereka mendapat keputusan 5a dan keatas dengan ikatjanji wang tunai.. dan akhirnya tanggal 3 mac 2015.. mereka berdua Berjaya buktikan nilai spm dengan kepelbagaian kemahiran sukan.

Hehe.. yang lawaknya, teruja jumpa cik sya lepas dapat tahu result.. ingatkan dah lupa, rupanya masih ingat lagi.. hahahaha.. its okay my boys student.. cikgu tetap akan menunaikan janji tapi belum dapat tarikh yang betul2 comfirm lagi..
#busy training bola sepak & kawad kaki polis ( cik sya Cuma kawal jea.. xde pun training budak2.. haha)

Buat iman kurniawan & yusri budiman.. tahniah dan syabas ya! Cikgu doakan moga Berjaya dunia dan akhirat.. 


1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete