Voting

Friday, August 30, 2013

......... Salam kemerdekaan .....








Selamat menyambut hati kemerdekaan buat seluruh warganegara Malaysia serta mereka yang bukan bergelar warganegara tetapi mencintai keamanan yang dimiliki olah Malaysia.. haaaa... apakan yang akan berlaku pada 31 Ogos 2013? Cik sya akan update’s bila free nanti yea.. wat masa ni cik sya Cuma nak bercerita tentang anak murid cik sya di sekolah.. muahahaha

Minggu lepas, cik sya ke library, kebetulan ada menjaga budak2 nilam kelas from 3, biasa la, guru yang cemerlang akan dating awal kan.. hekhek~~, so cik sya pun stay jela kat meja depan sambil baca paper.. datang la seorang pelajar from 6 dekat cik sya ( sebab uniform dia lain dari student aliran perdana ) dan terus bertanya :



:: Akak ke yang jaga library arini? Sya nak pinjam buku ni..
:: Owh? Sya? Bukan2, akak yang jaga library yang 2 ( sambil tangan tunjuk dekat kaunter pinjaman buku) sya Cuma makcik kantin kat bawah jea..






Sambil muka blur, student 2 pun pi la kat akak library 2.. haha~~ dalam hati nak ketawa pun ada, nak marah kang mmg xpatut pun sebab student ni bukan di bawah jagaan cikgu biasa2, mereka ada jadual dan guru tersendiri.. tetiba arini dapat jadi akak library n makcik kantin..









No comments:

Post a Comment